אבחונים על מה ולמה?
בשנים האחרונות חלה עליה במודעות לנושא לקויות למידה והפרעות קשב וריכוז גדל. בהתאם לכך מרכזים ומכונים שונים מציעים סל מקיף של אבחונים בעליי אופי
בשנים האחרונות חלה עליה במודעות לנושא לקויות למידה והפרעות קשב וריכוז גדל. בהתאם לכך מרכזים ומכונים שונים מציעים סל מקיף של אבחונים בעליי אופי
אבחון פסיכודיאנוסטי בגיל הגן, בהתיחס לליקויי למידה והפרעת קשב תקציר: המאמר כולל התיחסות לאופן העברת האבחון, התחומים הנבדקים, והמלצות לדרכי עבודה בהמשך. המאמר מתייחס
האבחנה ההשלכות של האבחנה, תהליך האבחון והתחלה של התערבות מערכתית. מאת נופר ישי-קרין ועדי פרי, תחנת העמקים. אבחון של הפרעת קשב (ADHD) האבחנה, ההשלכות
מדובר באבחון משולב הכולל הערכת אינטליגנציה, הערכת יכולות למידה בתחומים שונים והערכה רגשית. השילוב בין החלקים הפסיכולוגיים ובין הערכת יכולות ולקויות הלמידה מאפשר לאתר
אבחון פסיכו דיאגנוסטי הנו אבחון פסיכולוגי מקיף הנותן הערכה כוללת במישור הקוגניטיבי (כישורים שכליים) והאישיותי. האבחון מספק תמונה מעמיקה על יכולת ההתמודדות וההסתגלות של
האבחון הדידקטי נועד להערכת תפקודי למידה שונים הקשורים לרכישת מיומנויות בסיסיות מתחום הלמידה – קריאה, כתיבה, חשבון. בעזרת סדרת מבדקים מוערכים התפקודים השונים, ביניהם
יש לכם שאלות?
נשמח לשוחח איתכם טלפונית או שלחו
הודעה ונחזור אליכם
צרו קשר
כתובת המכון:
רח' יעקב פריימן 20 ראשון לציון