טיפול רגשי לילדים ברחובות

טיפול רגשי לילדים ברחובות

טיפול רגשי לילדים ברחובות מוצע במגוון דרכים ושיטות. אנו במכון שלם עורכים פגישות אבחון כדי למפות את הבעיה ומציעים כמה שיטות של טיפול, כשטובת הילד ומשפחתו לנגד עינינו. השיטות נעות בין טיפול קצר טווח בשיטת CBT לבין טיפול פסיכודינמי ארוך טווח, כשבכל אחת מהשיטות מעורבים ההורים בתהליך ושותפים לו. 

טיפול רגשי לילדים ברחובות

טיפול רגשי לילדים ברחובות מתבצע בכמה שיטות, וההחלטה על השיטה המתאימה מתבצעת לאחר אבחון ובהחלטה משותפת של ההורים:

  • טיפול CBT – זהו טיפול קוגניטיבי התנהגותי שמטרתו שינוי דפוסי מחשבה במקביל לשינוי דפוסי התנהגות. במהלך הטיפול לומדים מהן המחשבות המובילות את הילד (למשל, לא אצליח במבחנים). מה ההתנהגות הנלווית לכך (לא generique cialis מתכונן למבחנים). השינוי הוא בדפוס המחשבה (אם אלמד, יש סיכוי שאצליח יפה) ובעקבות כך את ההתנהגות (למידה). כך גם אפשר לעבוד על דפוסים אחרים שמפריעים לילד, כגון בעיות התנהגות, בעיות חברתיות ועוד. היתרון של טיפול מהסוג הזה בהיותו קצר טווח ובעל תוצאות יפות המגיעות בזמן קצר, יחסית.
  • טיפול פסיכודינמי ארוך טווח – מוצע במקרים והם זקוק הילד לליווי ארוך ולתמיכה נפשית. אנו גם מציעים טיפול פסיכולוגי לילדים קטנים, בעזרת play therapy ובו מדמה פסיכולוג הילדים מצבים בעזרת משחק ומראה לילד כיצד אפשר לשנות את התנהגותו.
  • טיפול משפחתי – אנו גם מציעים טיפול לכל המשפחה, בעזרת יועצים מקצועיים. טיפולים אלה מתאימים במקרים של זעזועים במשפחה כגון מוות בלתי צפוי, גירושין ושינויים נוספים.

מכון שלם

אנו מציעים במכון שלם קשת של טיפולים לילדים ולמבוגרים. טיפול רגשי לילדים ברחובות ניתן אצלנו על ידי מיטב המומחים, החל מפסיכיאטר, דרך פסיכולוגים מומחים ועד לעובדים סוצייאלים מיומנים. אנו מציעים אבחון רגשי הממפה את בעיות הילד ואת ההשלכות שלהן ומייעצים להורים מהו הטיפול הנכון עבור הילד ומשפחתו.

נשמח לתאם עמכם פגישת ייעוץ עבור טיפול רגשי לילדים ברחובות. אנו עובדים בדיסקרטיות מלאה, עובדים עם קופות החולים ומלווים ילדים החל מהגיל הרך ועד לגיל הבגרות. התקשרו אלינו או השאירו פרטים באתר ונציג מטעם מכון קשב יחזור אליכם עם מידע ויתאם אתכם פגישת ייעוץ.

שתף את הפוסט

דילוג לתוכן