טיפול פסיכולוגי בילדים

טיפול פסיכולוגי בילדים

טיפול פסיכולוגי לילדים
טיפול פסיכולוגי לילדים מכון שלם

טיפול פסיכולוגי בילדים ניתן במכון שלם לאחר ייעוץ ואבחון. אנו מספקים טיפול פסיכולוגי במגוון שיטות המתאימות למטופלים, החל מטיפול פסיכולוגי לילדים קטנים ועד cialis en ligne לטיפול פסיכולוגי עבור משפחות הנמצאות בתהליך אומנה. כל המטפלים במכון הם בעלי הכשרה מקצועית ועוברים ליווי, הדרכה והשתלמויות מקצועיות תקופתיות. 

טיפול פסיכולוגי בילדים

טיפול פסיכולוגי בילדים ניתן לילדים ולמבוגרים בשיטות שונות, לאחר אבחון יסודי:

  • טיפול CBT – טיפול CBT הוא טיפול קוגניטיבי התנהגותי קצר טווח. מטרתו שינוי דפוסי המחשבה, במקביל לשינוי דפוסי התנהגות. למשל, אם בקרב המטופל קיימת המחשבה "אני לא טוב בלימודים ולכן לא אצליח" ומכאן אינו לומד, עובד המטפל עמו על שינוי דפוס המחשבה "אם אלמד, ברוב הפעמים אצליח" ומכאן גם לעשייה והתפתחות.
  • טיפול לילדים צעירים play therapy – אף ילדים צעירים מאוד יכולים להיעזר בטיפול פסיכולוגי בשיטה מיוחדת. זו שיטה שבה משחקים עם הילד ומדמים מצבים שניתן להסב את תשומת לבו עליהם. למשל אם הוא לא מוכן לוותר במשחק, אם אינו יודע להפסיד וכך הלאה. בדרך זו הילד מקבל חלופות להתנהגות ומפנים אותה.
  • טיפול פסיכודינמי ארוך טווח – המיועד ללוות את הילד או המתבגר לאורך זמן ואשר נקבע לאחר ייעוץ מקצועי.

טיפול פסיכולוגי בילדים במכון שלם

מובן שאם המטופל הוא ילד, מלווה התהליך שהוא עובר בהדרכת הורים נפרדת. הם שותפים לתהליך ומקבלים כלים לשינוי התנהגות ודפוסי מחשבה. הצוות שמלווה את הילדים ואת המשפחות הם פסיכולוגים קלינים, פסיכולוגים חינוכיים ופסיכולוגים התפתחותיים. נוסף על כך עובדות במכון שלם גם עובדות סוציאליות קליניות וגם פסיכיאטרית. אנשי הצוות התמחו מקצועית בטיפול בילדים, מתבגרים ומשפחות ומטפלות במגוון בעיות ואתגרים בקרב גילאים אלה, החל מילדים בגיל הרך ועד לבני נוער. טיפול פסיכולוגי בילדים מתמקד בבעיות בשלבי התפתחות שונים של הילדים והנערים, כגון קשיים חברתיים, הפרעות התנהגות, טיפול במשבר ומצבי טראומה, בעיות התפתחות, קשיים במסגרות השונות ועוד. אנו מלווים מתבגרים ומשפחות ומציעים שירותי טיפול רגשי למתבגרים ולמשפחות שעוברות משברים, כגון גירושין, אבל, ילדי אומנה וכך הלאה.

אנא השאירו פרטים באתר או התקשרו כדי לשמוע פרטים נוספים על קשת הטיפולים הרגשיים שאנו מציעים במכון שלם, באמצעות צוות מיומן ומקצועי.

שתף את הפוסט

דילוג לתוכן