אבחון פסיכודידקטי בראשון לציון

אבחון פסיכודידקטי בראשון לציון

מכון שלם מספק שרותי אבחון פסיכודידקטי בראשון לציון ולתושבי האזור. המכון פועל 25 שנים ומעניק תחת קורת גג אחת מגוון שירותים מקצועיים בתחום האבחון הטיפול הפרטני והמשפחתי. במכון תוכלו למצוא את המומחים המובילים בישראל לתחומי הפרעות קשב וריכוז, לקויות למידה ואבחונים פסיכו דידקטיים

אבחון פסיכו דידקטי והמשמעות שלו עבור ילדכם

יש לא מעט דברים שאנחנו, ההורים, צריכים להיות ערים להם לגבי הילדים שלנו. כלומר, זה לא מספיק שנדאג לכך שלא יחסר להם דבר, כי אנחנו גם האחראים לכך שהם יקבלו מענה לכל צורך ולכל קושי שיש להם. לכן חשוב להיות ערים לבעיות רגשיות, הפרעות קשב וריכוז וכדומה אצל ילדינו, וכדאי לדעת שיש מקרים שבהם מומלץ לעשות אבחון פסיכו דידקטי.

מה כולל פסיכו דידקטי?

כשמדברים על אבחון פסיכו דידקטי מדברים על אבחון שכולל נושאים שונים שנבדקים, והם:

1. הערכת האינטליגנציה של הילד
2. הערכת יכולות הלמידה בתחומים שונים
3. הערכה רגשית
כל הדברים האלה מאפשרים לנו להבין באיזו נקודה הילד נמצא ועם איזה סוג של קשיים הוא מתמודד. בצורה כזאת אפשר לא רק לומר האם יש לו קשיי למידה אלא גם לאתר אותם באופן ספציפי, דבר שכמובן יעזור לנו לסייע לו ולפתח עבורו שיטה שתקל עליו. חשוב להבחין בין קשיים שנובעים מלקויות למידה שונות ובין קשיים רגשיים, כי בצורה כזאת, כאשר מבחינים בין השניים, ניתן לספק מענה טוב יותר שיקל על הילד להשתלב במערכת החינוך.

מתי צריך לעשות אבחון כזה?

בדרך כלל אנשים פונים כדי לעשות לילדים שלהם אבחון פסיכו דידקטי כאשר קיימות לקויות למידה שדורשות התאמות מסוג שלוש אשר כוללות בקשה לשאלונים מותאמים, מבחנים בע"פ וכדומה. במסגרת אבחונים כאלה נבדקות לקויות שונות והן: דיסגרפיה, דיסקלקוליה ודיסלקציה. לכל לקות כזאת יש דגש אחר במבחן ולכל לקות כזאת יכולה להיות השפעה אחרת על חייו של הילד. מה שבטוח זה שבתור הורים אנחנו לא יכולים להזניח את הנושא ומאוד כדאי לעשות אבחון שיהיה כמה שיותר מעמיק ומוצלח. האבחון הזה הוא הבסיס לדרך שבה נוכל לסייע לילדנו להשתלב טוב יותר במערכת החינוך וזה גם המפתח שימנע מהם לפתח רגשי נחיתות בגלל הקשיים שלהם.

תרומה נוספת לאבחון

עוד יתרונות באפשרות של אבחון פסיכו דידקטי זו העובדה שבעזרת אבחון כזה אפשר לזהות את הפוטנציאל של המאובחן. ניתן להבין מה החוזק שלו ואיפה נמצאים הקשיים ולקויות הלמידה שאיתם הוא צריך להתמודד. להזניח את הילדים או להתעלם מהקשיים שלהם זה אחד מהדברים הגרועים ביותר שנוכל לעשות, והיום כבר אין סיבה לבחור באופציה הזאת. היום המודעות לכל מה שקשור לתחום של לקויות למידה שונות הולכת וגדלה, ולכן אתם יכולים להיות בטוחים שיש הרבה מאוד מקומות שבהם תוכלו לעשות לילדים שלכם אבחונים.

בחרו את המכון הטוב ביותר לאבחונים

מכון שלם מתמחה באבחונים פסיכודידקטים לתושבי ראשל"צ והסביבה. צרו עמנו קשר ונשמח לסייע באופן המקצועי ביותר.
עם המודעות לנושא לקויות הלמידה שהולכת וגדלה, גדל גם מספר המכונים שבהם ניתן לעשות אבחונים דומים. עם זאת, לא בכל המכונים מחכים לכם אנשי מקצוע שלא רק למדו את התחום אלא גם התנסו בו, ולכן כדאי שתבדקו איפה אתם רוצים שיעשו לילד שלכם אבחון. אבחון פסיכו דידקטי זו עבודה מקצועית לכל דבר ויש לדעת לא רק איך עושים את האבחון אלא גם איך מסיקים מתוכו מסקנות. לכן כדאי לכם לפנות אל המקום הטוב ביותר כי כך תוכלו לדעת שהילד שלכם בידיים טובות ומקצועיות.

מכון שלם- אבחון פסיכודידקטי בראשון לציון ולתושבי האזור
מכון שלם- אבחון פסיכודידקטי בראשון לציון ולתושבי האזור

שתף את הפוסט

דילוג לתוכן