טיפול רגשי לילדים מכבי

טיפול רגשי לילדים מכבי

טיפול רגשי לילדים מכבי מוצע במכון שלם בקשת רחבה של שיטות אבחון, טיפול וליווי משפחתי. אנו מתאימים את סוג הטיפול לגיל הילד ולבעייתו והטיפול הרגשי ניתן על ידי מטפל מיומן ומקצועי. כמובן שהתהליך מלווה בהדרכת הורים מסודרת, כדי לעדכן את ההורים ולספק להם כלים מקצועיים במקביל. 

טיפול רגשי לילדים מכבי

טיפול רגשי לילדים מכבי
אפשרויות טיפול רגשי לילדים מכבי

טיפול רגשי לילדים מכבי מותאם לכל ילד לאחר אבחון מקצועי מקיף:

  • טיפול לילדים קטנים play therapy – מתאים גם לילדים בגיל הרך בשלבי התפתחות שונים. השיטה מנכיחה בפני הילד התנהגויות שונות שלו תוך כדי משחק, והמטפל מפגין בפניו חלופה אחרת להתנהגותו. בדרך זו לומד ומפנים הילד אפשרויות שונות להתנהגות ועובר תהליך טיפולי אפקטיבי. כמובן שהטיפול מלווה בהדרכת הורים מסודרת, כדי לשקף להם את התהליך שעובר ילדם.
  • טיפול קוגניטיבי התנהגותי – זהו טיפול CBT, קצר טווח, שמטרתו שינוי דפוסי חשיבה ושינוי דפוסי פעולה במקביל. מחשבות שליליות משפיעות פעמים רבות על ההתנהגות ואם המטפל מעלה למודעות המטופל את המחשבות ואת האפשרות לשנותן, הרי שפעמים רבות יוכל המטופל גם לשנות את התנהגותו במציאות בהתאם.
  • טיפול פסיכודינמי ארוך טווח – שמתאים לקשת רחבה של מצבים ומותאם לילד לאחר אבחון.
  • התערבויות קצרות מועד – המיועדות נקודתית לספק פתרון ולאפשר לילד או לנער לתפקד במסגרות חייו השונות.
  • ייעוץ והדרכה – אנו מספקים מסלולי ייעוץ והדרכה שונים לילד ולמשפחתו.

הצוות המטפל במכון שלם

כל אנשי הצוות שלנו המספקים טיפול רגשי לילדים מכבי, הם בעלי מקצוע מיומנים ומקצועיים: פסיכולוגים קליניים, התפתחותיים וחינוכיים, עו"ס ופסיכיאטרית. הטיפול הרגשי מוצע למגוון בעיות רגשיות שונות: ילדים עם הפרעות קשב וריכוז בדרגות שונות החל מהגיל הרך ועד לתיכון, משפחות אומנה, משפחות שעברו משבר כגון מוות בלתי צפוי, גירושין או טלטלה אחרת, גיל התבגרות סוער וכך הלאה. הטיפול מספק מענה לבעיות רגשיות שונות, החל מהפרעות חרדה ודרך בעיות התפתחות וסימני טראומה ומשבר.

נשמח לספק לכם פרטים נוספים על טיפול רגשי לילדים מכבי טלפונית או באתר. השאירו פרטים ונציג מטעמנו יחזור אליכם עם מידע נוסף. נשמח לקבוע עבורכם פגישת ייעוץ כדי לסייע לכם להתמודד עם הבעיה ולכוון אתכם לפתרונות האפשרייים המתאימים לכם.

שתף את הפוסט

דילוג לתוכן