טיפול רגשי לילדים בראשון לציון

טיפול רגשי לילדים בראשון לציון

טיפול רגשי לילדים בראשון לציון
על טיפול רגשי לילדים בראשון לציון

ילדים ונוער נתונים ללחצים רבים, כגון הלחץ להשיג ציונים טובים, הצלחה במבחנים, הציפיה כי יהיו מעורבים בחיי חברה פעילים ועוד. הם גם חשופים להשפעות רבות במדיה החברתית וסבורים כי אם אינם עונים להגדרות של גיבורי התרבות, הרי שהם נכשלו ואינם מצליחים כמו כולם. מכון שלם מספר מגוון טיפולים לילדים ולנוער במסגרות טיפול שונות. התוצאות יפות ונשמרות לאורך זמן, והטיפולים מתבצעים במסגרת תומכת ונעימה.

טיפול רגשי לילדים בראשון לציון

טיפול רגשי לילדים בראשון לציון מוצע לקשת רחבה של ילדים בשלבים שונים של התפתחות. למשל ילדים שעולים לכיתה א' וההורים חשים כי זו מסגרת מחייבת ותובענית, ילדים שנתקלים בבעיות שונות בבית הספר או במסגרת חברתית, נוער מתבגר ועוד. הטיפולים ניתנים בשיטות שונות, בהתאם למצבו של הילד ובתיאום עם הוריו:

  • טיול קוגנטיבי התנהגותי – CBT הוא טיפול קצר מועד, שיעיל בשינוי התנהגות. פעמים רבות מחשבות מובילות אותנו למעשים ואם מטפלים במקביל בשני מישורים אלה, ניתן להגיע לתוצאות יפות בתוך זמן קצר. למשל, במקום המחשבה שמנחה את הילד: "לא אוכל להצליח במבחן / אין לי חברים", פועלים לשינוי הגישה לכיוון של "אם אלמד, אוכל להצליח / אם אזמין חבר אחד, יהיו לי חיי חברה". בדרך זו משנה הילד את הגישה שלו ובמקביל את ההתנהגות שלו.
  • טיפול רגשי במשחק – ילדים קטנים מתקשים בטיפול בדיבור ולכן הטיפול מולם נעשה באמצעות משחק. המטפל יוצר מצבים שיוצרים תגובות שונות. כאשר נוצרת תגובה מסוימת המטפל מתייחס אליה ומלמד את הילד כי ניתן להגיב אליה אחרת.
  • טיפול פסיכודינמי ארוך טווח – טיפול רגשי לילדים בראשון לציון שמתאים לקשת רחבה של מקרים. הטיפול ניתן על ידי מטפלים מוסמכים ובעלי ניסיון, במסגרת רגועה ותומכת.

יתרונות טיפול רגשי

היתרונות של טיפול רגשי לילדים בראשון לציון בילדים הם רבים. ילדים ונוער נוטים להעצים את הבעיות שלהם ולחשוב כי הם היחידים הסובלים מבעיות אלה. כאשר הם מרגישים כי אינם עונים להגדרה המקובלת הם עלולים לסבול מדכדוך ואף מדיכאון. הם נכנסים לתחושה של אין מוצא ויכולים להסתגר ולחוש בדידות רבה. לחלופין, עלולים הילדים לסבול מבעיות התנהגות בגלל שהם חשים כי הם לא מצליחים להשתלב כמו כולם. כאשר הם נמצאים תחת השגחה מקצועית וליווי, הם יכולים לממש את הפוטנציאל שלהם ולהיות נינוחים ומאושרים יותר, וכך גם המשפחה כולה.

מכון שלם מציע ליווי ותמיכה לילדים ולנוער. אנו מסייעים לילדים הסובלים מבעיות קשב וריכוז, מקיימים ייעוץ פרטני להורים ולנוער, מציעים הדרכה הורית וליווי הורים כמו גם ליווי משפחתי. נשמח לספק לכם פרטים נוספים על טיפול רגשי לילדים בראשון לציון. אנא התקשרו למכון שלם או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם עם מידע נוסף.

 

 

שתף את הפוסט

דילוג לתוכן