טיפול פסיכולוגי לילדים

טיפול פסיכולוגי לילדים

טיפול פסיכולוגי בילדים
מידע על טיפול פסיכולוגי בילדים

טיפול פסיכולוגי לילדים ניתן במכון שלם בדרכים שונות, עבור מגוון מצבים ומטרות שונות. ראשית יש לבצע אבחון מקיף כדי לעלות על שורש הבעיה, בין אם מדובר בהשפעה של טראומה שעבר הילד כגון מוות במשפחה או גירושין, בין אם מדובר בחוסר הצלחה בלימודים על רקע של הצקות או בעיות קשב וריכוז או דברים אחרים. לאחר האבחון אנו מציעים שיטות שונות של טיפול בילדים, כולל טיפול פרטני או טיפול משפחתי, טיפולים המלווים בהדרכה הורית. 

טיפול פסיכולוגי לילדים

אנו מציעים במכון שלם קשת רחבה של טיפול פסיכולוגי לילדים בשיטות שונות המותאמות למצב הילד, לאבחון שעבר, לגילו ולמטרת הטיפול:

  • טיפול קוגניטיבי התנהגותי CBT – זהו טיפול קצר טווח היעיל במגוון מצבים והוא נערך לאורך זמן קצר יחסית, לעומת טיפול פסיכולוגי רגיל. בטיפול הזה עובד המטפל עם הילד על שינוי דפוס מחשבה, במקביל לשינוי דפוס ההתנהגות שעלול לנבוע מהמחשבות השליליות. בקרב ילדים נמצא טיפול זה יעיל, שכן שינוי המחשבה מאפשר להם לאזור אומץ ולשנות את התנהגותם ובכך להשיג שינוי כולל ומקיף לאורך זמן.
  • טיפול ארוך טווח – יש מצבים המתאימים יותר לטיפול פסיכודינאמי ארוך טווח. כמובן שכמו הטיפול קצר הטווח מלווה תהליך זה בהדרכה הורית כדי לספק להורים טיפול וכדי לאפשר להם לקחת חלק בשלבי הטיפול השונים.
  • טיפול משפחתי – יש מצבים ובהם אנו ממליצים על טיפול משפחתי הכולל את כל בני המשפחה.

יתרונות טיפול פסיכולוגי

ילדים עלולים לחוות קשיים בדיוק כמו מבוגרים. לפעמים טריגרים מפתיעים יכולים לגרום להם לדיכאון, חששות, לחץ והתדרדרות במצב החברתי והלימודי. בכל מקרה ובו רואים ההורים שינוי בהתנהגות הילד, כדאי להיוועץ עם אנשי מקצוע מיומנים כדי לקבל אבחנה, הדרכה וליווי מקצועי. אנו במכון שלם מעסיקים קשת רחבה של מטפלים מוסמכים, החל מפסיכולוגים קליניים, עו"ס, פסיכיאטרים ועוד. אנו מטפלים בילדים בגילאים שונים ומציעים טיפול פסיכולוגי לילדים בקשת רחבה של שיטות, כל ילד והבעיה, האבחון ושיטת הטיפול והליווי המתאימה לו. אנו עובדים עם קופות חולים שונות ומציעים מסגרות אבחון וטיפול בהתאם.

נשמח לספק לכם כל פרט על טיפול פסיכולוגי לילדים במכון שלם בראשון לציון. השאירו פרטים באתר או התקשרו, ונציג מטעמנו יחזור אליכם עם מידע נוסף.

שתף את הפוסט

דילוג לתוכן