אבחון פסיכודידקטי מחיר

אבחון פסיכודידקטי מחיר

אבחון פסיכודידקטי נדרש אם עולה חשד שלילד או למבוגר יש לקויות למידה שונות. לפעמים אלה הם ההורים ששמים לב כי הילד מתקשה ולפעמים גורמים מתוך בית הספר עצמו מסבים את תשומת לבם וממליצים על האבחון. מטבע הדברים, הורים שואלים עצמם על אבחון פסיכודידקטי מחיר והאם יוכלו לעמוד בהוצאה. מכון שלם מציע סדרה של אבחונים, כולל אבחון פסיכודקטי, במחיר הוגן ובשירות מקצועי.

אבחון פסיכודידקטי מחיר

אבחון פסיכודידקטי מחיר הוא אחד השיקולים שעומדים בפני ההורים כאשר הם מחליטים לבצע אבחון לילד שלהם. האבחון כולל:

  •  פגישה עם פסיכולוג ילדים – הפגישה נערכת עם ההורים ועם הילד, כדי לשמוע על הקשיים שלו ועל דרכי ההתמודדות שלו עד כה.
  • מבחנים – הממפים את סוג הקושי שיש לילד. יש כמה סוגים של בעיות במתמטיקה, כמה סוגים של בעיות בשפה וכך הלאה.
  • שיחת סיכום עם ההורים שבמהלכה מוסברות להם תוצאות המבחנים וההשלכות שלהם.

סוגי לקויות

רבים חושבים שלקויות למידה עם פועל יוצא של הפרעות קשב. המציאות מלמדת שאמנם שתי התופעות קשורות, אבל אי אפשר לשייכן אוטומטית זו לזו. לא כל הילדים שיאובחנו כבעלי הפרעת קשב וריכוז יסבלו מלקות ולהיפך, לא כל מי שיש לו לקות סובל מקשב וריכוז. אדם יכול להיות בעל דיסלקציה או דיסקלקולציה ולהצליח להתרכז היטב.

נוסף על כך, ישנם ילדים המגיבים ללחץ בבית הספר, בבית ועם חברים ומפגינים קשיי למידה שונים. כדי להבחין בין קשיים אלה לבין הלקויות נוסף אלמנט האבחון הפסיכולוגי ביחד עם האבחון הדידקטי. האבחון מעריך את מצבו הנפשי של הילד וגם מצביע על ההבדלים בין הקשיים הכלליים לבין הקשיים הנובעים מלקות למידה. לפעמים הורים מופתעים להיווכח שאין לילד כלל לקויות וכי אפשר לטפל בקשיים שלו בעזרת תהליך מקצועי.

מטבע הדברים האבחון אינו זול ואבחון פסיכודידקטי מחיר הוא שיקול עיקרי בבחירת המכון שיבצע את המבדקים. עם זאת, יש לבדוק מה מקבלים בתוך התהליך, כמה פגישות הוא כולל ומי הם אנשי המקצועי המעורבים בו.

מכון שלם מציע אבחון ברמה הכי מקצועית שקיימת בארץ, עם אנשי המקצועי הטובים ביותר. אנו מספקים שירות זה למבוגרים ולילדים ומסייעים למפות את היכולות הקוגניטיביות של הילד, לצד הקשיים שלו. נשמח לספק לכם פרטים נוספים על אבחון פסיכודידקטי מחיר. התקשרו או השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם עם מידע נוסף.

שתף את הפוסט

דילוג לתוכן