אני גאה ושמח לשלוח אליכם את הניוזלטר הראשון של מכון שלם לטיפול ואבחון בילד ובמשפחה. כולי תקווה כי תמצאו בגיליון זה ובגיליונות הבאים מידע חדש ומועיל. בגיליון זה בחרנו לשים דגשים על לקויות למידה, קבוצות טיפוליות וב"מורה נבוכים" הכוונה וסדר להורים נבוכים. ננסה לעזור לכם להבין לאיזה טיפול או אבחון הילד שלכם זקוק. כמו כן, הנכם מוזמנים להירשם אצלנו ולקבל מידע נוסף על הקבוצות שלנו

מעט על מכון שלם:

מכון שלם הפועל בראשל"צ משלב בעבודתו ניסיון רב שנים יחד עם מקצועיות וחדשנות. המכון מעניק תחת קורת גג אחת מגוון שירותים פסיכולוגיים לכל הגילאים ומספק פתרונות בקשת רחבה של בעיות ונושאים.

עיקר מעינינו הוא בילד ומשפחתו, בין אם מדובר בבעיות הנובעות ממעגל החיים הנורמטיבי (הסתגלות לשינוי, למעברים, בעיות למידה ועוד) ובין אם מדובר במשפחות החוות משבר (גירושים, אובדן, מחלה). אנו באים לעזר לשירותים שונים בקהילה לאתר, לאבחן ולטפל בילדים בסיכון, אנו מספקים כלים חשובים לבתי המשפט למשפחה לצורך קבלת החלטות בנושאים של גירושים, משמורת, ניכור הורי, אימוץ ועוד. לנגד עינינו תמיד הפתרון אשר ייתן מענה לטובתו של הילד ולתפקוד המשפחתי.

מכון שלם מוכר על ידי משרד הבריאות כמוסד להתמחות בפסיכולוגיה קלינית. במכון כ 40 אנשי צוות הכוללים פסיכולוגים בהתמחות קלינית, פסיכולוגים קליניים, פסיכולוגים קליניים מדריכים, פסיכולוגים התפתחותיים, פסיכולוגים חינוכיים, עובדות סוציאליות קליניות, פסיכיאטרים. במכון מסגרות למידה והשתלמות אינטנסיביות המיועדות לכלל אנשי הצוות ופועלות באופן שוטף.

במכון מקבלים שירות פונים פרטיים בכל הגילאים. בטיפול פרטני בילדים עד גיל 18 ניתן לקבל החזרים לעמיתי שירותי בריאות כללית, אבחוני קשב וריכוז (TOVA, BRC ו MOXO) מסובסדים ע"י קופות החולים מכבי וכללית, טיפול בילדים על הרצף האוטיסטי ממומן ע"י קופ"ח מכבי.

מכון שלם נותן שירותי טיפול ואבחון לשירותי האומנה, משרד הרווחה, משרד החינוך, אגף השיקום במשרד הביטחון, ביטוח לאומי, פק' סעד ואגפי רווחה בעיריות רבות, השירות למען הילד.

מכון שלם משמש כמומחה בבתי המשפט לנוער, בתי הדין הרבניים, בתי המשפט למשפחה ובית המשפט המחוזי והעליון. בנוסף נותן המכון שירות רשות לשיקום האסיר, לסנגוריה הציבורית, ליח' הסיוע של בית המשפט, ליועצות בתי ספר, לאגפים לחינוך מיוחד בעיריות, עורכי דין ועוד.

שתהיה לכולנו
שנה נפלאה ובריאה

שלכם
ד"ר מרדכי שרי

דילוג לתוכן